2009. május 18., hétfő

Reszkess világ!!!!

Hello Mindenki!
Végre elkezdem szerkeszteni a blogomat(jó-jó,tudom,hogy sokat kellett rám várni,de csak most jutottam ide).Először a BK-s karim blogjaként akartam üzemeltetni,de ez a tervem kútba fullad.Tehát be kell érnetek életem apró-cseprő kis ügyeivel,valamint osztályom és barátaim hülyeségeivel.Bár,hogy ne legyen olyan egyhangú és unalmas,pár ismerősöm hatására a kis irodalmi szösszneteim is ide kerülnek fel.Ezeken egy regényt és jó pár fan ficet kell érteni.Bár mielőtt ezekkel foglalkoznék nagyjából bemutatkozom.Az igezi nevem Zsófia Zsuzsanna,de ez így olyan kontyos öreg mamikásan hangzik,ezért nemes egysterűsséggel Zsozsó vagyok.Bár a barátaim és testvérem jó sok nevet aggatták rám.(Mint pl.Kozsó,Béla,Büdöske)A székesfehérvári TBG hatosztályos,nyelvi speces osztályába járok,idén (vagyis tavaly)kezdtem(7.-es vagyok és "A"-s,gömbfejű,nem kis kocka,matekos "B"-s)Az osztályomról pár szóban csak annyit,hogy nyugodtan lehet őket birkák vad hordájának becézgetni,de róluk majd egy másik bejegyzésben szólok.(Valamint egyéb kergemarhakóros iskolatársaimról is.)1995 november 15-én születtem és azóta rendíthetetlenül haladok a sors kifürkészhetetlen útjain.Na enyit a kóltészetről.Velencén lakom egy szép,nagy keretsházban.Nme messze tőlünk van a tó,nyáron rengeteget járok fürdeni,valamint,a tesóm,apukám és én(na jó én nem annyira),megszállott horgászok vagyunk.Hobbim ezen kívül minden kis kézműves vacakkal bíbelődni,sportolni és olvasni.Imádom az állatokat,legjobban a macskát,és a fantasy-kat.Innem már egyenes út vezet vissza az írói pályafutásomhoz.Erről a következő bejegyzésben szólok.

1 megjegyzés: